جاذبه های تکراری تور کیش
oiaviation
به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 102
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 565
بازدید سال : 2328
بازدید کلی : 52981
جاذبه های تکراری تور کیش

سلام به همه ببینید دوستان از نظر من سفر کردن به کیش کار اشتباهی هست حالا میپرسید چرا خب شما با تور کیش به کیش سفر میکنید و یه سری جاذبه تکراری رو میبینید مث کشتی یونانی و این چیزا که فایده ای نداره ولی خب میتونید عوضش برید کشور های خارجی و جاذبه های جدید دیگه رو ببینید از طرف دیگه قیمت تور کیش هم بالاس و در مقایسه با کشور های دیگه هزینه بالایی میکنید که به نظر من هم براتون تکراری هست هم فایده ای نداره میدونید مث همین شمال خودمونه دیگه چند بار که بری واست تکراری میشه و دیگه خوشت نمیاد بری تور کیش هم همینطوریه چند بار که میری دیگه دوست نداری بری و فقط میشه هزینه اضافی به نظر من به جای تور کیش تور های خارجی رو انتخاب کنید هم بهتون بیشتر خوش میگذره هم میشه براتون یه تجربه جدید و به یاد ماندنی در هر صورت من اون چند باری که تور کیش رو انتخاب کردم از سایت فاینداتور https://www.findatour.co/fa/iran-tour/kish استفاده کردم سایت خوبی هم هست هم میتونید واسه سفر های خارجیتون ازش استفاده کنید و هم داخلی اگه دوست داشتید ازش استفاده کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود